2010 lider mot sitt slut..

tidsfördriv..



2010

1. Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Jodå, flera saker! ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften..
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Jo, min farmor..
5. Vilka länder besökte du?
Inget alls faktist!
6. Vad saknades 2010 som du vill ha 2011?
Ork med skolan? heh :)
7. vilket datum från 2010 kommer alltid att minnas?
vet faktist inte..
8. Vad är din största framgång 2010?
Lärt mig massor av livet!
9. Största misstaget?
ett sak jag gjorde..och ångrar grymt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är sjuk typ varannan vecka.
11. Bästa köpet?
Nya locktången!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder,skor,party..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jodå ;)
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
One(your name) och Hey baby
15. Var du gladare eller ledsnare i år?
ganska lika som förra året, mycket stuff going on..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat på skolan!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat..
18. Hur kommer du tillbringa julen?
Hb på julaftonsmorgonen, mot kvällen till papi i maxmo :)
19. Blev du kär i år?
jag tror de.. :)
20. Hur många one night stands?
*hemligt*
21. Favoritprogram/ Serier?
2½men och simpsons haha :D
22. Bästa boken du läste i år?
Gosh..kommer inte ihåg vad den heter..
23. Största musikaliska upptäckten?
va?
24. Något du önskade och fick?
min livs bästa sommar!
25. Något du önskade och inte fick?
a boy..
26. Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Hade släktkalas.. helgen före var det min oförglömliga 17års feeest.. ;)
27. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att vara 18 skulle jag ju inte sagt nej till!
28. Vad fick dig att må bra?
Mina närmaste vänner,hästarna och Daisy ♥
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Taylor Lautner, haha!
30. Vem saknade du?
Lilly.. :(
31. De bästa nya människorna du träffade?
träffat så många,nya,fina människor, så svårt att säga!
32. Mest stolt över?
Mig själv!
33. Högsta önskan just nu?
Att träffa en viss person.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0