1:a December!

Tjuhu!

Blir lite dålig bloggning här igen, har varit ute på vift hela dagen..hihi. ;) Först skola som vanligt, sen till stan en sväng med K för att ta reda på lite saker. Efter vi rett ut det tog vi bussen till Gerbyskogen hem till henne. Vi gjorde sushi! :D Okej, de blev inte så snygga till utseendet,men smakade ganska bra. Btw, wasabi är jävligt starkt!

Mami kom och hämtade mig, och då vi kom hem fick jag en julkalender av henne, gissa om jag blev glad?! Det är ju nästan ett MÅSTE då det är jul, har haft julkalender ända sen jag var liten!

Nu sitter jag här och degar, borde sova snart eftersom jag är sjukt trött, och imorgon har jag en lååååång dag. Ska till skolan till 8.15, slutar runt kl16, sen springa iväg till bilskolan på lektion och efter det ska jag ännu på en fika med min kära vän Jonna, som jag inte talat med på länge, så jag gissar att vi kommer att ha massor att prata om!


oldpic, för att jag saknar sommaren otroligt mycket!! + att jag måste söka fram min bikiniöverdel, har lagt den nånstans och kommer att behöva den ganska snart.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0