We are going to have an awesome night!

Blir en snabb update nu, och troligen också kvällens sista.. har haft så himla bråttom!

Åkte runt till lite olika butiker med mamma, kollade på tapeter och sånt. Sen snabbt hem och byta kläder, hoppa på moppen och köra iväg till butiken. Råkade tappa mitt ena örhänge och blev jävla fittig, så för att lugna ner mig så åkte jag till Adam&Ewa-loppiset. Där hittade jag världens snyggaste (!!!) pälsmössa! (bild kmr imrn) Nu är M här,vi ska fixa oss och dra till stan för att fira konstens natt! För er svenska läsare är det typ finlands största kulturtradition, det är typ lika stort som valborg eller julöppningen.

Ha en bra kväll allihopa, pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0