Utmattad efter en lång dag!

Förlåtförlåtförlåt för jättedålig uppdate idag! På morgonen hade jag bråttom och har i princip inte varit hemma sen dess så bloggmöjligheterna har varit ganska minimala.

Menmen, time to talk about today. Första skoldagen idag då, och på morgonen då klockan ringer tänker jag "Nejnejnej, de kan int vara sant, int ennuuu jag vill sovaaa..!" Men släpade mig till skolan. Kul att träffa gamla kompisar igen, men thats it. Massor med fjortisar har dessutom börjat på 1:an, suck. Vi gjorde inte så mycket i skolan, slutade renn 2, så jag och N drog till stan. Först gick vi in till Waynes Coffee, jag köpte en Mint-Choklad Latte och en cookie, love it!♥ Så gick vi runt och shoppade, jag brände lite föör mycket pengar igen, as usual.. Bilder på sakerna jag köpt kommer imorgon.

6-tiden hämtade pappa mig hemifrån(hade bara hunnit vara hemma i 5min) och förde på träning. Sen snabbt till andra stallet och hämta alla mina grejs. Och jo, jag har sagt upp cavat nu..
Nåja,sen till pappa, kolla på tv en stund och käka lite gott. Kom hem till högbacken för en knapp halvtimme sen. Nu tänker jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa ner under täcket.

Vi hörs mera imorgon, godnatt!


utmattad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0