Last night was awesome!

Tjing!

Håller på att dö här av värmeslag, det är så himla varmt i mitt rum, fastän fönstret står på vid gavel. Manda och Karo stack hem för ungefär en timme sen, så nu har jag inte gjort så mycket, städat rummet typ och varit ute med hunden.

Vi hade iallafall en riktigt nice kväll igår! Random, men mycket nice. Var bl.a inne på SKY, satte och chillade vid bryggorna och tog en simtur i båthamnen, haha! Vi kom hem halv 6 på morgonen, woops.. Nåja, somnade typ genast, sov ända till 1, shöönt.Nu ska jag dra på träningx2, så vi hörs mer ikväll!

Men lägger ännu några bilder från igår!


my babes ♥



@ SKY


lökiga brudaar,hah. Men det var så jäkla mycket folk, blev typ 40 grader där inne!!

Men nu ska jag dra, puusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sky? wihoo liksom. ni ska int göra en så stor sak av att ni slipper in på sky. för det är verkligen ingen stor sak!

2010-08-09 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0