Yesterday

Ändrade mig sen igår och orkade inte uppdatera. Istället blev det Ben&jJerry's och film. Men orkade inte heller kola klart filmen, utan stängde datorn i mitten av filmen och slocknade.


Lite om igår då.. Jag cyklade iväg till stan, mötte upp Elin och vi gick och köpte två akvariefiskar,och fiskmat haha. Vi har ett projekt i biologi,och de flesta tycker att min och Elins idé är dålig och hemsk.. :D Om nånting är hemskt så är det nog att dissekera(stavning?) minkar. Fyfan. Nåja, tillbaka till vad jag gjorde igår. Jag och Elin gick sen och köpte 2 genomskinliga lådor, som ska bli fiskarnas akvarium. ^^


Resten av dagen/kvällen/natten innehöll detta; coffee@mc, hoviskastranden,havsvatten på benen, fiskar, stallet, dusch,städning, våldgästande kaverin, prat, smeba, alkohol, telefonsamtal, piercing, daggmask och tillslut också massor av skratt i VARJE tillfälle! Hoppas ni också hade en rolig kväll, det hade jag iallafall.. ;)







Nu ligger jag i sängen och degar, orkar inte stiga upp. Ska nog dega hela dagen idag. Eller om jag orkar så drar jag nog till gymmet, och ikväll planering hos äääliiiin!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2010-08-29 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0