Today I have a mission.

Tjing!

Hann inte skriva något långt inlägg imorse, för fick så himla bråttom till veterinären, woops.. Dessutom uppdaterade jag ju inget igårkväll heller, men efter att jag kom hem från gymmet gick jag snabbt ut med hunden och sen sådär spontant kom Jessi till mig, det var länge sen sist. Vi pratade iallafall massor, skönt att få prata ut om allt med någon. Skjutsade hem henne runt 1-tiden, sen hem igen och så kröp jag i princip genast ner under täcket och somnade med en bums.

menmen, nu snart ska jag och mamma iväg och kolla på lite tapeter/målafärg och möbler till mitt rum, nicenice! :D
Jag har en mission idag; gräla inte med mamma. Så idag ska jag vara snäll och göra precis som hon säger. För omväxlings skull. Haha, nu tror ni säkert jag är en jävla badass som inte vill annat än slåss, men jag och mamma har inte så bra relation.. men jag ska FÖRSÖKA fixa den, flyttar ju trots allt hemifrån så småningom..

Slänger tillslut ännu in 2 bilder som jag nyss tog med min crapkamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0