sooner or later..

Tjing!

Im home!Eller okej, kom hem för typ 40 min sen, men orkade öppna datorn först nu. Jaja, såhär har min dag sett ut;

Gym+solarium imorse, nicenice. Sen skola ända till halv 3, lika booring som vanligt och jag blir bara stressad av att sitta på lektion då jag har så himla mycket som måste göras. Efter skolan snabbt hem, äta och dra på träning. Stress hem från träningarna kvart över 5. Väl hemma byter jag om och cyklar iväg i racerfart till jobbet. Jobb ända till kl 9, sen cykla hem, käka kvällsmat och nu sitter jag här i mitt rum och myser med massa ljus.♥ Ska nog sova snart, funderade på att dra till gymmet imorgon igen.

Dagens sista inlägg alltså. Vi hörs mera imorgon, godnatt söta bloggläsare!♥


haha, no comment..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0