Need a rehab.

Tjing!

Nu är filmen kollad, jag är fullproppad av glass och te. Min hals håller på att ta död på mig och jag har feber. Awesome. Nåja, kan kanske ta och berätta lite om vad jag sysslat med idag! Har fixat/gjort om lite kläder och sånt, behövdes verkligen. Väntar bara på att vi ska fixa om mitt klädskåp, eftersome det verkligen ser ut som ett helvete där..
Nångång 5-tiden körde jag iväg till mandababy. Vi chillade, pratade och gick ut och gå, helt perfekt söndag enligt min del. Söndagar ska vara såna dagar som man egentligen inte gör något vettigt på, enligt mig iallafall. Sen blev det kväll, jag körde snabbt in till till stan, hyrde en film,köpte glass och körde hem. Väl hemma på med varmaste kläderna och krypa ner i sängen; Dags för filmtajm! Kollade på "Young,Single&Angry", haha, jävla komisk film :D

Nu ska jag nog försöka börja sova, så får vi se imorgon om jag drar till skolan eller inte..

Jaja, Godnatt.


fjooortiis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0