Jag lyckas alltid med allting, faaan!

Lyckades nyss med att söndra mitt eget fönster, faaaaan.. Blir tvungen att byta ut hela fönstret, men det går troligtvis på försäkringen, thank God! Skulle bara stänga det åså låter det bara och mittiallt ser jag en jävla stor spricka över hela fönstret, så jävla awesome.


faaan!

Karo och Antto kom hit ikväll efter att jag varit på träning.Vi chillade och kollade på film, "Valentines Day", med Taylor Lautner!!♥ Haha sorry för min fjortisangst, men han är ju bara så grymt snygg! Fjantarna drog hem för 5 min sen och nu funderar jag på att krypa ner under täcket och sova. Ska nämligen på hemligt uppdrag imorgon kl 10..? ;) I know you want to know, men det får se sen imorgon!
edit: blev framåtflyttat pga vissa "omständigheter".. -.-

Pusshej och godnatt bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0