I'll follow you until my heart stops beating.

Im home bitches!

Nice film jag och manda kollade på, heter "Sisko tahtoisin jäädä". Levde mig riktigt in i filmen, och kände att stora delar av den platsade in i mitt liv ganska mycket. Nåja, slut pratat om filmen. Ska nog snart sova, ska till gymmet imorgon på morgonen, och dessutom är jag himla trött. MENFAAAN. Kom just på att jag måste göra en engelskaläxa. Helvetes helvete. Nåja, jag får lov att göra den i skolan, är för trött för det nu.

Var ju förresten på loppis idag, men kan inte riktigt visa sakerna jag köpte, eftersom min kamera har sippat totalt nu.. -.- Satansatansatan. Okej, förlåt, men typiskt att sånt ska hända, just då jag INTE har några pengar.. Jaja, men ska städa mitt klädskåp nu, sen blire sovdags. Gonatt!


är helt überkär i mitt nya bälte och den nya grön/beige/vit-rutiga skjortan, Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0