I wanna go crazy

Godmorgon!

Eller kanske det är försent för att säga det..?
Nåja, är hemma nu iallafall, fick skjuts av Karo från sundom hit till högbacken, kiiitooos.

Åminne igår, och jag kan säga, vi gjorde det verkligen till en riktigt bra avslutning!Var ju sista Åminne för min del då, nästa år blire ju krogen. ;) Hann iaf inte blogga mer sen igår, för efter solning&gym kom jag snabbt hem, gick i duschen,packade väskan och drog till mandababy. Där fixade vi oss klart,och for till Åminne. Fyfan det var kallt där, höll ju på att dö dit typ..men ändå lyckad kväll!

Nu ska jag byta kläder och dra in till stan. Jag och Elin ska köpa fiskar, haha :D

Vi hörs senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0