Gonna tell you a bit about yesterday..

Godmorgon!

Steg upp lite tidigare för skojs skull, orkar inte stressa till skolan. Men, också för att berätta om igår, för ni märkte säkert att jag satte upp en del konstiga och inte alls ihophängande inlägg.

Alltså, himla jobbig dag igår. Försovde mig från första timmen, fastän jag hade sovmorgon. Trögade mig igenom hela skoldagen. Efter skolan snabbt till butiken och köpa mat, sen iväg till jobbet. Blev en kort jobbdag för mig, fastän jag egentligen skulle vara till 9. Ja, jag sade upp mig. För jag hade funderat länge på detdär nu, och man ska väl inte tänka "fyfan, nu måste jag till jobbet.." varje gång man ska jobba..? Så for iväg redan kl. 6 därifrån, efter gnäll och arga miner. Min kväll blev inte heller så värst trevlig. Fick sitta på HVC i nästan 3h och vänta på att få ett sjukintyg av en läkare. Fick det tillslut iallafall, förde det till jobbet och for och handlade med mamma. Sen hem, kolla på film och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0