Freedag

Godmorgon sunshines! Hur mår ni idag? Sjävl mår jag inte så bra..

Okej, jag och M hade ju bestämt oss för att supa som fan igår, och jaa..det gjorde vi då. Mer om kvällen tänker/kan jag inte säga, eftersom jag inte minns så mycket.

Nu sitter jag iallafall vid mitt vidöppna, stora fönster i rummet och försöker andas. Jag känner fortfarande av fyllan ännu, vinglar i huvudet då jag ska gå och dessutom skakar hela kroppen. Är ganska stolt över mig själv som uppdaterar bloggen typ genast då jag vaknar, fastän jag mår så inihelvetes skit.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, kanske stranden? Nåja, men det ser vi senare, för nu ska jag försöka gå och få i mig nånting så jag mår lite bättre..

Pusshej!


old pic♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0