Feel the rythm flow

Nu har jag varit på bio och kollat den kända 3D-dansfilmen "Step Up".

Jag kan bara säga; I love it! Älskar att se hur de dansar, mina ben kan knappt vara stilla, de vill också dansa. Älskar musiken och dess rytm, dunkar lika passionerat som ett förälskat hjärta.Älskar samhörigheten mellan de andra och musiken, allting blir som en helt annan värld. Filmen var ju då 3D - så där satt vi på med dom vackra brillorna. Men egentligen tyckte jag att själva 3D-grejen i filmen inte var så nödvändig, skulle i princip ha varit lika bra utan. Det är enda kritiken jag ger åt filmen, eftersom den annars va super! Jag rekommenderar den verkligen, speciellt till er som älskar dans och rytm i musiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0