Back from powerwalk!

Nåja, im back!

Har inte hunnit blogga från någon skoldator idag, därför så sen bloggning nu.. Men såhär har min dag sett ut; skola, stan på håltimmen och shoppa(visar imorgon), tillbaka till skolan. Halv 3 till gros och sen till jobbet. Tung jobbdag på 6h, så slutade först kl 9. Sen cykla hem och ut med hunden på 40 min powerwalk. Nu sitter jag och försöker andas en stund, ska nog snart gå och sova, eftersom jag sovde så himla dåligt förra natten.

Imorgon har jag SOMTUR inge jobb, så tror nog att jag tilll gymme efter skolan iallafall. Kvällen står ännu tom, så vi får se vad jag hittar på. Menmen, vi hörs imorgon kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0