Anonyma kommentarer

Har på senaste tiden fått ganska mycket anonyma kommentarer, vet inte om jag ska säga att de är bra eller dåliga, mest skrattretande. Bl.a. att jag är fjortis och någon har frågat" vafö gör du så me läpparna"? Okej, nu ska jag berätta hur det är. Dethär är min blogg, så jag skriver vad jag vill och lägger in vilka bilder jag vill. Jag tycker inte om att vara "seriös" på bilderna, vad är det för roligt att se på dem då? :D

Och om ni nu inte gillar min blogg, så behöver ni inte läsa den då? Haha, fattar ni inte hur fånigt och skrattretande det är att kommentera sånadär saker, och ännu anonymt? Jag tycker att om man har något att kommentera kan man väl iallafall stå för sin kommentar med ett namn. :D Men som en storbloggare brukar säga; jag vet att ni älskar att hata mig ;)

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå, inte skall du oroa dig vännen. strunta bara i de fullständigt huvudlösa påståendena! jag menar, du behöver inte svara på varje kommentar med ett helt inlägg.

kämpa på tjejen! fortsätt blogga om ditt jätte intressanta liv<3

2010-08-31 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0