A lovely saturday!

Tjing!

Tillbaka från stranden, så ska uppdatera er med vad jag sysslat med idag!

Steg upp halv 9(!!), gick i duschen,fixade mig och GICK in mot stan.


Där mötte jag upp K, vi skulle på det hemliga uppdraget, menjaa somsagt så blev det flyttat.. -.- Så vi gick omkring lite i stan en stund tillsammans, men K blev tvungen att fara hem, så jag fortsatte min vandring ensam. Shoppade lite grejs och gick till waynes coffee och köpte världens godaste mint-choklad latte, mums! Med latten i handen traskade jag iväg till Ewa&Adam-loppis för att fynda lite saker!


Saker fyndade jag också, hehe, tänkte bli för mycket så måste välja bara det verkligen behövligaste. Med 3 proppfulla påsar hämtade jag cykeln som stod i stan och cyklade hem. Väl hemma var det bara att byta om och dra till stranden med K. Nu ska jag lägga in bilder på min shopping och sen ska jag dra till pappa på middag, nicenice!


Vi hörs mer ikväll, pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0