Fest ikvääll!

Hejsan bloggen!

Hann inte uppdatera på morgonen, fick jättebråttom och var jävligt trött. Drog dessutom inte till gymmet heller, för vädret var helt piss. Skoldagen gick somtur snabbt, slutade redan kl1, nice. Papi kom och hämtade mej så var hemma redan halv 2. Men hann inte vara hemma länge, för sen blev det dags att köra till högbacken, möta upp M och dra på hemlit uppköp.Haha, okej ni vet ju ändå vad jag menar.
Kom just hem och nu står mopon fullpackad där ute på gården,hehe. Ska packa min väska nu och sen dra till högbacken, där ska jag fixa mig inför kvällen. Så kommer J dit och vi drar in mot stan och Hoviska, så maybe we see ya there? ;)
Uppdaterar nog ennu förän jag drar till stan, men nu packa!

Ha en jättebra valborgsmässoafton och ta de lugnt! ;)


myskläder just nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0