thursday night

Halooj!

Kom hem för snart 2h sen, men orkar nu först sätta mig vid datorn och blogga.

På morgonen drog jag ju till gymmet kl 06:45 på Morningspinn i 30 min, fan va tungt det var! Efter det strechade jag ordentligt, solade en 15 min och gick i duschen. Fixade mig snabbt sen och körde iväg till skolan i regnet, mysmys..
Skoldagen var helt okej, dissade kemitimmen i mitten av dagen och gjorde lite annat istället. Slutade halv 3, gick en sväng till stan med Annina, köpte också ett bälte som var nästan likadant som det gamla som gick sönder för en tid sen! Sen gick vi tillbaka till skolan och jag brummade hem med moppen.

Hemma i gamlis väntar mami, jag byter om snabbt och drar till stallet. Efter att jag kommit från stallet har jag typ degat på soffan och kollat på tv, nu sitter jag då här. Ska nog ta och chilla en stund till här, sen försöka orka göra läxor och så blire natten. Ska försöka orka till gymmet igen imorgon på morgonen, därför måste jag sova tidigt! Haha jag vet inte vad det är med mej, har fått något fel då jag stiger upp 05:50 för att dra till gymmet, crazy shit!

Och imorgon är det ju förresten valborg. Planerna för imorn är ännu lite oklara, vädret kommer ju vara piss så jaa, får väl hitta på något som är inomhus, hade ju egentligen tänkt dra till hoviska, menmen..

Vad ska ni göra på valborg?


trött men glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0