Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Steg upp för en stund sen och sitter nu här med en kopp nybryggt kaffe och njuter av att se ut genom fönstret; det är helt UNDERBART väder! Förövrigt så försov jag mig lite, så orkade inte dra till första timmen, utan far först till nästa, så nu har jag god tid på mig.
Har ju biologiprovsomtagning idag då, får se hur det går.. jag hoppas verkligen de går bra. Efteråt tänkte jag iallafall dra till gymmet, har ju inte varit där på evigheter. Blir väl också en snabbis på solarium. Tänkte dessutom köra omkring lite och leta jobb, får hoppas jag har lyckan med mig och hittar något!Är ju inte så lätt att hitta då man är under 18..

Aja, nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe, vi hörs senare!
(slänger också snabbt in en dresscode fördagen före jag drar till skolan)


osminkad och ofixad i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0