Har varit och tränat!

Hemma igen!
Min dag har varit superchill! Kom till skolan 11:45 och hade geografi till 13:00. 13.15 skulle jag skriva biologiprov, och blev klar med det 14:00! Så körde jag iväg till gymmet, så himla skönt att fara på gym, var där senast för 3-4 (!?!) veckor sen. Jaa, for ju såklart en 15minutare på solarium också, så är inte blek mera!
Nu tänker jag unna mig med min KISMET, har tränat så hårt så jag är värd den + att jag bara ätit 1 banan och en joghurt idag..
Kvällens planer är ännu lite öppna, skulle ju egentligen åkt runt och sökt jobb, men orkar inte med det idag, så gör det imorn istället. Om ni vill hitta på något så caaall mee! ^^

PEACE


min absoluta favorit! (och javet att min hand ser cp ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0