April 20, 2010

Gomoron, hej, tjena, hola.. Hur brukar ni börja ett blogginlägg? Tycker jag ofta brukar ha svårtigheter med att påbörja skriva ett nytt inlägg till bloggen, så det blir oftast något tråkigt i stil med " Haloj!". Jaja nog talat om detta.

Om ni undrar varför jag bloggar denhär tiden är det för att jag skippade skolan idag. Har mått skit hela natten och inte fått sovit bra, så orkade verkligen inte dra mig till skolan. Så har sovit nästan ända tills nu, steg upp för kanske ½ sen och känner mig helt död och hemsk. Skulle vara kul med någon positiv kick här i livet just nu, så man kan rycka upp sig lite. Annars sitter jag ju bara här och är helt död och sur som en gammal tant. Och det tycker väl ingen om va?

Jessi kommer hit då hon slutar, hon ska försöka pigga upp mig lite och bra att jag får prata ut med någon om allt. Men före det måste jag städa, för rummet är totalkaos, hehe.. Men före det ska jag läsa lite bloggar och tröga lite till. Ha en bra dag!


utmattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0