Girltalk; it's good!

Nu drog Jessi hem! Vi pratade om allt och lite till och bara slöade, bra det, och bra att jag fick ösa ut problem på henne, hehe..Och dessutom hade jag en orsak att städa rummet! Så nu är det städat*stolt*.

Nu är jag OTROLIGT sugen på en Kismet, gaaah, ge miiiig! Kanske jag får övertalat pappa att köra till butiken? För orkar inte köra själv med moppen,thihii.. Och nu är jag ju såklart fast här igen, fastän jag egentligen borde göra något helt annat, som t.ex. göra läxor. Men eftersomjaginteorkarbrymigjustnu.se är i gång så får det vänta en stund(dvs.gör dem ändå inte), för nu tänker jag fortsätta ändra om i min blogg lite!
Ha det bra, pusshej!♥
Och jag har nästan kommit över dig,
det var mycket lättare än vad jag trodde.
Som att sudda ut dig ur mitt minne,
som om du aldrig hade existerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0