söndagsmorgon

Tröttare än trött, latare än lat, fulare än ful, risigare än risig, äckligare än äcklig,dödare än död.
Japp, där fick ni hör hur jag mår idag. Vaknade för 1h sen, har hunnit med att gå ut med hunden och tvätta håret. På dagens schema står det:
- dammsuga
-städa wc:n ;ss
-stallet
-lenkki?
-?
Japp. Men får se hur mycket jag orkar av allt detdär. Jag skulle ha stor lust att dra till gymmet men kan inte göra det pga vissa..ööh.."problem".Suck. Nu tänker jag sitta här och dega ända tills jag vaknar ordentligt, sen drar städningen igång. Som avslutning kan jag säga att somtur mår jag inte skit idag, har ju varit lugnt hemma igårkväll så. ;)
Aja, ha en bra söndag, ciiiaaaaooo!


har laddat upp bilden förr, men cuz i like it så får ni se den igen.
å jag vill ha mitt eget långa fina hår tillbaka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0