gräbylä

Lever fortfarande!Har bara inte hunnit uppdatera igår.

Blev skola, sen till morsan i duschen och efter det hem till gamlis. Packa saker och hämta J, sedan dra iväg till K för att fixa inför festen. Och ja, herregud är nog det ända jag kan säga. Det var en helt galen kväll/natt, no more details.
På morn såg all ut som ett helvete,och jag mådde piss och mår fortfarande piss.
Kom hem för en liten stund sen och ligger nu här i sängen med laptopen framför mig och trögar. Tror nog jag ska ta och sova bort dagen, på kvällen blire troligen abc med jeesus, jag ska bikta mig, hahah okej kanske inte.
Känner ännu att jag är typ full, så går nog och sova nu, ciao bitches!

jag för någon dag sen.checka in snygga Sverigeflaggan på ena nageln, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0