Morgooon

Gomorn babes!
Okej ni undrar säkert varför jag bloggar denhär tiden och säger gomorn, men hade lite sjukt i magen på morgonen så bestämde för att skippa skolan idag, hähä. Steg upp där halv 11 tiden, sen dess har jag inte gjort så mycket, typ suttit och spelat gitarr(!!) Dagens schema står typ tomt.. Funderar på att fara på en springlenkki, brukar hjälpa då jag har sjukt i magen, och dessutom har jag inte tränat nu på ett tag, suck..OCH det är superfint väder där ute!!

Fick just reda på att jag ska hitta på någo jävelskap med K ikväll, det blir ju intressant som vanligt..får se var vi hamnar ikväll då.. ;)

Jaja nu ska jag hitta på något annat, vi hörs senare!



haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0