Förlåt för skit update =(

Satan. Satt just och skrev ett jävla långt inlägg, men sen då jag skulle publicera det försvann det, eftersom jag tydligen inte var inloggad på bloggpunktessee.Typiskt att de ska hända mig, är inte första gången.

Men jaa, har inte orkat blogga igår och idag typ, har varit helt dödstrött och busy woman..
Hade stora problem att stiga upp idag, men på nått sätt gjorde jag det och kom mig iväg till skolan. Där gick jag omkring som en levande zombie och höll på att somna ett x-antal gånger på kemitimmen. Jaa just de, ny period började ju idag. Har 6 läsämnen nuu, suck och blää..menmen, sen är det äntligen sommaaaarloov!♥
Jag slocknade på soffan genast jag kom hem och tog en powernapp. Vaknade sen mittiallt och fick stressbråttom då jag såg att klockan va halv 7. Snabbt iväg till schtallee och nu efter att jag kommit hem har jag bara suttit och degat här i soffan, igen. Ska nog snart dra och sovaa..

MEN, först skriver jag ett inlägg om helgen, stay tuned! ;)

fyfan ser jävla risig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0