trögjag.com och Sweden in my heart

Nu har jaag seriöst inte gjort ett skit på hela kvällen. Eller okej, försökte göra en videoblogg, tog skitlänge. Sen när jag var helst lite nöjd efter typ tusen inlägg så tar det miljoner år att få upp det på youtube, så nu blev det inget av det då heller.

Har dessutom pluggat lite nu också,för måste ju börja göra något,kan ju inte bara ligga och dö heller. Gymnasiet och pluggande är nog inget för mig. Men det är bara att ta sig igenom hela skiten och försöka klara sig. Efter att jag tagit studenten är mina planer att fly från detta land, till kära grannlandet Sweden, alltid i mitt ♥. Får se om vi/jag drar dit i sommar, jag vill ju menmen.. Nåja, det är ännu långt dit!
Nu ska jag dega lite till och typ kolla på tv, sen blire nog sovdags för mig. see ya bitches!



Why try, if there's no good afterwards?

Life is full of pain. And in the end, no one will survive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0