Sunshine baby

Im home wihoo!
Känns som om det kommer bli lite dålig uppdate igen, har riktigt ingen motivation att skriva.

menmen.. skola idag som vanligt då, lite piggare kände jag mig då jag tog powernap igår. Efter skolan strövade jag omkring på stan en stund, sökte efter leggings men hittade inga bra, snyft.. :( Drog sen tillhögbacken och hämtade lite grejs. Nu sitter jag här i gamlis och trööögar. Funderade på att jag skulle dra till gymme idag, men tror inte jag orkar köra till gymmet , så tar nog och drar på en springrunda istället. Det är förresten skitfint väder nu och känns riktigt vårigt, i love it!

Nu ska jag fortsätta chilla, får se vad som händer sen. Ha de bra, pusshej!

bara för att jag saknar sommaren. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0