schuuuleeee

Hola!
Sitter i skolans datasal och har en dampande turkrosa brevid mej. Japp och själv heter jag ansoderm, trevligt att träffas. =)))

Haha, okej. Hade finskaproooov då, det gick heeelt braaa, fastän jag inte övat. Sen åt jag och turkrosa lunch och gick sen upp till kansliet och fyllde i lite papper,hähä. Väntar nu på att klockan ska bli kvart i 12, då börjar mötet jag ska på. Hoppas det inte tar längee, orkar inte sitta här i skolan och tröga mer. Sen efteråt kanske jag åker snabbt in till stan, eller så hem till papi tillbaka. Kvällens schema består av träning och kanske ejjbiisii med K. 
 
Turkrosa lämnade mig just så nu sitter jag ensam här,buhuu. Nåja, snart börjar mötet så nu drar jag. Uppdate då jag kommer hem igen! See ya bitches!


               


haha en så random snygg*host* gammal bild på mej igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0