Prove me wrong.

Jag är så jävla trött på allt skit. Jävla trött på att fastna för någon speciell person, man vet ju ändå att det inte blir något annat än dendä ända jävla natten. Okej, menar ju inte att man ska bli tillsammans ända tills döden skiljer oss åt, men man kan ju åtminstone försöka bry sig lite, eller åtminstone leka att man gör det. Allt är kul så länge det varar, men efteråt känner man sig så jävla piss och äcklad av sig själv. Hur lågt kan man sjunka? Varför i helvete finns det så jävla mycket folk som är så jävla fulla med skit?Fan. Jag blir så jävla arg. Så jävla besviken. Så jävla krossad. Jag vill ha någon som bryr sig. Jag vill ha dig. Fast du är väl ändå lika full med skit som alla andra, så vad är det för vits med att hoppas? You're just like the others. Och om du inte är det, så bevisa det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0