Powerwalk?

Jahapp. Nu ligger jag här och slöar och är absolut inte till någon nytta varken för mig själv eller någon annan. Vädret just nu ser ganska piss ut, grått och tråkigt, fastän morgonen var fin.
Borde nog verkligen ta mig i nacken nu och skärpa mig lite, men problemet ligger där. Jag orkar inte. Vet inte varför, men känner mig så himla slö och negativ just nu. Alltså verkligen, halååå liksom! Jag MÅSTE skärpa mig. NU.!.

Funderar på att fara ut på en powerwalk, tror inte jag ska springa ngt eftersom har ändå lite feber och sånt. Sen ska jag nog försöka plugga lite och komma igång med skolskiten. Och blogga såklart! Pusshej!

Edit: Det regnar just nu så powerwalken får väl vänta en stund. Typiskt.Suck.



ser död ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0