nu ska jag fixa mig!

Sådär ja, nu är jag här igen, nyduschad och fräsh.

For en längre lenkki idag, men hade ju tagit med hunden så det gick inte så bra. Fick fan dra henne hela vägen efter mig då jag sprang, så min motionsrunda blev förstörd. Lat å trög bläähund.
Nu ska jag rota igenom klädskåpen för tt se om jag har något att ta på mig, sen fixa mej och dra till bussen. Ska ju med J på bio och se på Remember Me, nice!

Och förresten, fan vad rykten sprids snabbt. Vad fel de ofta är dessutom. Tro aldrig på rykten, de är inte sanningen. Men ibland kan man få några sekunder i rampljuset, bara pga rykten, kan ju vara bra eller dåligt, välj själv.



jaaag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0