mardrömmar

Kom för en stund sen hem från J's träningar som jag var och kollade+fotade, duktiga tjejer! Har inte helst den minsta lilla lust att börja läsa på prov, har redan försökt öppna boken men det blir inget av det, så tror jag kommer skita i det helt. Men nu har jag iallafall helt dödstråkit, vet inte vad jag ska göraaa. Jäääävla tråkigt.

Är dessutom helt jävla döende trött. Sov typ inget inatt, har vaknat upp alldeles för kallsvettig och helt vettskrämd av drömmarna jag drömt, hela natten. Fyfan, jag blir vettskrämd bara att TÄNKA tillbaka på dem. Hoppas deta blir en bättre natt, fan jag behöver sömn, dör ju annars.

Jaja, ja ska sluta klaga och filosofisera, see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0