Långfredag.

Good morning sunshines!

Var trött då jag kom hem igår så orkade inte blogga. Jag väntade på Karo i 2 h, hon hade tydligen somnat.. -.- Kl 10 körde vi iväg mot abc. Där satt vi i ca 1 h åså ringde vi upp J och sade att vi skulle hemta henne. Sagt och gjort. Så körde vi tibax ti ejjbiisii och satt där och flummade lite.Allti intressant att kolla omkring vad det finns för folk där.Aja, sen slängde vi hem J tibax och körde hit till högbacken. Kom fram hit en 1 tiden, jag och K sa och slöade och flyttade lite musik till hennes mp3, karo drog hem där 2 tiden och jag somnade nästan genast efter att hon stuckit.

Idag vaknade jag för ca ½h sen, har inte gjort något ännu. Dagens planer är att snart gå och äta frukost, städa rummet(& ordna kläskåpet om jag hinner), gå i duschen å fixa mej, äta påsklunch med mami&lucas&mommo, tröga och tröga. Blir alltså chill dag idag.
Men nu ska jag dra, ha en bra långfredag, vi hörs senare!
Ciao!  



fastnar inte alls på bild just nu, så får bli en gammal istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0