It's just getting shorter..

Kollat klart filmen med pappsen nu! Filmen vi kollade heter Next, med Nicolac Cage i huvudroll. Bra film, men slutet var lite råddigt, fattade inte riktigt.. Och mår dessutom jävl skit nu, har igen tryckt i mig alldeles för mycket godis..! *suck* Aja, nästa vecka börjar hårdträning,ända fram till sommarlovet!

Nu ska jag dega mig framför datorn ungefär hela halva natten,tror jag ska redigera/ordna lite bilder, sen krypa ner under täcket och läsa skitfinskabok eller plugga på prov. Jag är så jävla duktig!Hehe.. Nästa veckas fredag är det helt annat än chill hemma och dega vid datorn, haha fan det kommer bli jävla kul! Får hoppas man hittar hem då också.. ;)
Ha det så bra, pusshej!


hejhopp jag har kort hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0