In schoool

Hallojsan bloggen!

Sitter här i skolans datasal och bloggar nu. Har egentligen slutat för en halvtimme sen, men måste nu göra ett finskaprojekt med NIIIIIINAAAAAAAAAAA.( Ja, hon ville bli nämnd i bloggen) Jaja vi tog bara snabbt nån skit från wikipedia(that's the shit!) och nuu ska jag heem till högbacken, måste hämta lite saker för ska sen dra tillbaka till skolan och hämta upp K, hon kommer med mig till gymmet idag,hihi. Vi ska pumpa som faaan och bli riktigt jävla slimmade,haha.
det är btw helt skitväder där ute.. Snöar och regnar..faan. -.-

Men nu ska jag dra, vi hörs då jag är hemma igen. Pusshej!♥



en fin somrig bild får stå för detta inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0