I'm alive!

Jao jag lever fortfarande! Men mitt tillstånd är inte riktigt det bästa. Och NEJ, jag har inte druckit nått igår, är bara jävlit trött.
Okej, lite om igår: Efter massa strul och skit drog jag och M till ejjbiisii i regnet, myyys. Satt där en ganska lång stund iallafall, men sen ringer K och säger att de tänker fixa fest. Så jag ringer runt lite folk och så kör vi iväg till Brändö. Festen hinner inte helst börja ordentligt pga cpgrannar som ringde polisen fast vi var så jävla tysta.Aja så drar vi iväg till Gerby och resten av kvällen orkar jag inte  ta upp, men den var ganska..ööh..intressant?

Jag och A kom hem till mej en 3- halv 4 tiden, vi var helt döda och ihjälfrusna så si somnade typ genast.

A stack hem just och nu sitter jag här och trögar. Ska börja fixa mig och tror jag drar en sväng till stan sen, har massor att göra idag. Uppdaterar ännu med ett inlägg före jag drar till stan. Hej så länge!



okej, ser helt grymt risig ut. kommer nog att ångra att jag laddade upp detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0