Helgen var..hmm..intressant.

Okej, nu om lördagens och söndagens händelser!

Drog ju till abc med Karo på lördagskvällen. Satt där en stund och träffade shönt folk. Sen skulle vi typ ut och köra med någon men slutligen blev de så att vi klockan 2 på natten åkte iväg med bil och hamnade i en barack nånstans i molpe med molpeboar. Sen flyttade vi oss till mr.X och där spenderade jag och Karo natten..nog för att jag inte sovde ett piss heller, menmen.. resten är ju såklart privat och insidestuff.. ;)
Vi fick efter många telefonsamtal och sms tillslut skjuts tillbaka till abc var vi tog en kaffe och körde sen till mig. Städade och fixade klart åså kom girlsen hit och åt tårtaa! Hade mysit, tack för det tjejer!♥
På kvällen skjutsade jag hem Käröö och lämnade och flummade hos henne en stund. Då jag kom hem diskade jag (?!?!)undan från "kalaset" och så slocknade jag i sängen.

Sådär, nu vet ni om min helg! Och nu är det sovdags, ciao bitches!


saturday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0