hähä i'm evil

Hemma igen bitches!
Jao, kvällen spenderades som vanligt på ejjbiisii med två bästa rumpenissar! Vi hade det mycket trevligt, kommer säkert snart bli kända som "det högljudda gänget", hah. Aja, chillade där länge och kom hem för nån mimnut sen.
Nu snurrar det som fan i huvudet, känns som om jag svimmar snart.
Borde ta och öva lite på artkännedomen, faen.Orkar inteee. Jag är mycket aktiv skoltjej, japp!Hehe, eller så inte.
Imorn får vi ut massa prov, får se hur det gått. Börjar somtur 9.15 imorn, eftersom vi har världens chillaste mattelärare.
Nä nu ska jag göra något annat, gonatt folket!



Vad är det som har hänt? Du verkar undvika mig hela tiden, pratar ju knappt mera. Varför? Please, talk to me, what's wrong? Vad har jag gjort fel denna gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0