Freeedaaag.

Goodmorning.
Okej, har varit uppe i över 2 h men endå. Bestämde mig för att skippa skolan ännu idag, mådde skit på morgonen och var allmänt trött och död. Steg upp typ halv 10 och har inte gjort mycket sen dess, typ degat framför tvn.

På dagens schema står det:

- Fixa klart i rummet
- Läsa på prov
- Skicka mejl till lärare
- Läsa skitfinskaboken
- Dega
- Dega och dega
- mera provläsning
- BLOGGAAA
- nörda vid datan
- rymma ut ikväll?!


osv.

Hehe, jag kommer nog alltid på massor med knäppa saker att göra när jag är sjuk, för klarar liksom inte av att sitta stilla för länge, blir bara rastlös..
Men jaja, nu ska jag börja spamma lärarna i skolan med mejl och fråga vad dem gjort på lektionerna. Hoppas ni har ett mera intressant liv än jag just nu, haha

PEACE

Kommentarer
Postat av: RichBitch

din olydiga lilla söta.. whtever! ;* minne rymmaat? ;3

2010-04-23 @ 13:07:27
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0