finns inget som heter "hem".

I'm "home"!
Okej, är hemma i gamlis nu. Efter mötet fick jag ett samtal, och blev skitförbannad ang. morsan. Jävla skithög! Gick frustrerad till stan, hittade cykleln som överlevt nästan en vecka i stan!Sen cykla ilsket till högbacken, klampa in och hämta min dator och springa ut igen. Gick och väntade på bussen och nu är jag alltså här. Ska snart iväg och träna, sen kom jag på att jag har artkännedom imorn, fan också. Övar snabbt på det då jag kommer hem, sen ut med K, shöönt.
Lägger ännu upp bild på dagens dresscode,sen äta,fixa mig och dra iväg!

Jag tänker inte prata med dig förrän du ger upp och ändrar uppfattning och attityd. Du är fan störd i huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0