Dreaming of reality.

Kom just på att tänka på det jag drömde om inatt.
Allt kändes så himla verkligt, jag ville inte vakna upp ur drömmen. Det blev precis som jag ville ha det. Men sen vaknade jag, just som allt var som bäst. Och då förstod jag. Det är dig jag velat ha hela tiden, ända från början. Undermedvetet har jag velat ha dig sen jag såg dig. Jag förstår det nu och det gör mig galen. För fastän jag vill ha dig så vill jag ändå inte det. För jag vet att du är en idiot, precis som alla andra. Och det sista jag vill är att bli sårad.
Men det var kul att känna hur sant det kändes, en upplevelse jag aldrig trodde jag skulle få. Okej, det var en dröm, men jag kan lova att något liknande aldrig har känts så verkligt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg! :)

hur är det?

2010-04-24 @ 13:44:30
URL: http://jennifermathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0