aktivanna.com

Jahapp, nu har jag varit aktiv då, drar fram listan igen och ser vad jag har gjort:

På dagens schema står det:

- Fixa klart i rummet *check!*
- Läsa på prov
*check!*
- Skicka mejl till lärare *check!*
- Läsa skitfinskaboken
- Dega
*check!*
- Dega och dega
*check!*
- mera provläsning
- BLOGGAAA
- nörda vid datan
*check!*
- rymma ut ikväll?!


Så kvar återstår att läsa skitfinskabok, läsa lite till på prov, BLOGGAA mera och rymma ut ikväll. MEN, den sista punkten blir knappast igenomförd. Pappa kommer sitta och vakta mig som en hök hela kvällen så kan absolut inte rymma iväg nånstans, buhuuu =(
Min fredag kommer alltså att vara dödstråkig. Entertain me someone please? Somtur är det bara 1 vecka kvar.. ;)
Nu ska jag dega lite och jaa, försöka hitta på något. Hörs snart igen, ciao!


OBSOBSOBS!!
VIKTIGT meddelande till Bitchie: mäh e voi kommenterata sun blogiin mitääh, siin on some pråplem nyy =<





jak ar nöörttiih 8) haha

Kommentarer
Postat av: Hon

duktit att du lääser

2010-04-23 @ 19:04:34
URL: http://orkavaranormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0